EvErYtHiNg iN My LiFe

SaLaH sAtU TeMpAt YaNg BoLeH aKu LuAhKAn PeRaSaAn DaN KeTiDaKpUaSaN HaTi Aku... So OrG YaNg AdE TeRbAcA BloG's Aku ni BlEH LEr BaGI CoMmEnt @ COmPLeMeNt....

Friday, November 25, 2005

(",)

bz ni weh...
tgh wat repot for my work today. actually under control lagi w.pun sakit kepala aku ni makin kuat...arghhhhh
bukan sakit sebab aku ni ngidap barah otak ke tapi maybe effect tgk com ari2 dari pg smpai ptg kot...tambah2 rabun aku ni menjadi2 lak, lagi le rapat mata aku kt monitor!!! nak wat guane, ni ler antara salah satu pengorbanan aku utk skg ni yela student lg ler katakan!!!

rasanye byk lagi nak tulih tapi ntah ler, time x sesuai kot nak luah ape yg terbuku kt ati nih...
biar ler masa yg tentukan bila ia terlerai....ish!!!!sakit tul kepala nih...
dah arr...c u all again daaa.... pening nih grrrrrr....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home