EvErYtHiNg iN My LiFe

SaLaH sAtU TeMpAt YaNg BoLeH aKu LuAhKAn PeRaSaAn DaN KeTiDaKpUaSaN HaTi Aku... So OrG YaNg AdE TeRbAcA BloG's Aku ni BlEH LEr BaGI CoMmEnt @ COmPLeMeNt....

Thursday, December 08, 2005

SeNdiRi...............

SenDiRi MeNemPuh HidUp.....
continue about last diary...best gak time syahdu gini dgr lagu2 jiwang ek tapi kadang2 lagu2 camni jd lagi ligat airmata aku nak turun!!! mane tak nye, menusuk jiwa seh!!!
actually arini aku try sibuk kan diri untuk lupakan kedudukan dan kelukaan aku. Aku sebenarnye rasa semacm je dgn Hamba ALLAH nih, aku tetiba terfikir aku ni tertipu dgn perasaan ker?! Eiiii....geram pun ade gak!!! Macam mane bleh jadi gini, kalu dah ade org lain tu habaq mai je lah... slalu ler macm nih!!!
actually sebelum aku kembali lonely baru2 ni, aku dh dapat rasa bahawa hubungan aku dgn 'dia'mmg x bleh extend coz b4 this trouble, aku penah rasa ape yg aku rasa skg!bila aku mula sayang , jatuh cinta dgn hamba ALLAH tu kami akan happy just 4 a while then kami akan di takdirkan berjauhan, salah satu ketidak sukaan aku adalah percintaan jarak jauh coz mmg lps tu kami akan clash...bg 3 bln ler, confirm couple aku dpt cari org lain punye...biasa le naluri kewanitaan aku ni mmg kuat akan mengata kan begitu!!! itulah salah satu keistimewaan org pompuan sebenarnya... tak caya tanya ler org lain!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home