EvErYtHiNg iN My LiFe

SaLaH sAtU TeMpAt YaNg BoLeH aKu LuAhKAn PeRaSaAn DaN KeTiDaKpUaSaN HaTi Aku... So OrG YaNg AdE TeRbAcA BloG's Aku ni BlEH LEr BaGI CoMmEnt @ COmPLeMeNt....

Wednesday, December 14, 2005

tGh CuTi

Haii...
actually aku tgh cuti ni, ade baki 2 minggu until krismas..
time cuti gini aku duk umah jer!!x de yg intresting nak buat cuma cadang nyer end this week nak jumpa kawan2 sepermainan, sepersekolahan dan seperkuliahan yang ade kat area kg n N9..
skg ni kat umah aku ade mak n pak sedara aku, diorg tak berapa nak chat then aku take over mak ayah aku jaga diaorg, anak2 bukannye tak de tapi jauh then nak balik pun end week jer!!!

dari sini aku dapat satu manfaat, walau susah macamane pun kita nak menjaga diaorg dah tua nnt lagi susah diaorg jaga kita adik beradik masa kita kecik dulu!!! percaya lah pengalaman tu mahal seh!!! dari sini juga aku dapat rasa bahawa walau pun kita dah upah mane2 org utk jaga mak ayah kita bila diaorg dah tua nnt tapi sentuhan seorg anak utk jaga diaorg lagi diaorg bangga!!!
walaupun sekolah tinggi 4-5 tingkat sampai oxford University pun kalu ler keprihatinan, kasih sayang, tanggungjawab anak tu x de utk mak ayah tu x de emm.. baik x payah sekolah tinggi2!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home