EvErYtHiNg iN My LiFe

SaLaH sAtU TeMpAt YaNg BoLeH aKu LuAhKAn PeRaSaAn DaN KeTiDaKpUaSaN HaTi Aku... So OrG YaNg AdE TeRbAcA BloG's Aku ni BlEH LEr BaGI CoMmEnt @ COmPLeMeNt....

Wednesday, June 10, 2009

aKu KemBaLi


Salam...
Ya Allah..Lama giler aku x update blog nih..
last en3 Jan 2006 and until now Jun 2009..
Wah, ape mimpi aku decide tuk berblog kembali..?!
act, aku terpegun n tertarik bila kwn2 aku buat blog..
aku bkn xde akaun blog ni, tp aku yg malas nk taip, nk update..
tp bila kwn2 aku aktif sgt berblog, bercite, pe lagi..
tambah2 si macrieda ( http://hudagurl84.blogspot.com/ )pergh..aku salute kat dia..
gaya penulisan yg menarik, cite2 yg meletup then yg best kdg2 ade cite ttg aku..wakakaka..bygkan leh kata ari2 aku tgk blog dia, then kdg2 mmg aku appear kan, sbb layan desa.fm kt dlm blog tu..so pe lg, smgt aku tuk berblog kembali membuak2 (iye ke), cuma harap2 jgn hangat taik lembu dh arrr...

emm, ckup dl mukadimah di en3 br..
aku br nk stat keje ni, kang x siap keje aku kang..
aku tak berjanji tuk gila2 berblog, tp aku akn cuba
update slalu blog aku ni..and make it best la, wpun x hebat mcm blog2 org lain..

last but not least aku nk buh gak, latest pic aku 2009..
wakakakaka..poyo nye aku...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home